miercuri, iulie 15, 2009

Nothing makes sense to the parrot

There used to be a real me, but I had it surgically removed

Am descoperit un nou cuvant care nu imi place: "parada". "Liberty parade", "gay parade", totul suna a ieftineala si exhibitionism public a unor drogati viberi, tranceri, care se trag pe fund.

Una peste alta, constat pe zi ce trece cum ma transform. In sfarsit am ajuns la pubertatea intelectuala care-mi permite sa afirm unele idei care la prima vedere par simple nebunii, dar care se dovedesc a fi adevarate. Odata cu aparitia acneei intelectuale, vad clar ca prin halba de bere proaspata ca am avut dreptate cand am spus ca toate femeile sunt la fel, si ca nu stiu ce vor in viata. Bine, sunt unele exceptii dar prin cercurile prin care ma invart eu nu prea intalnesc fete cu frica de Dumnezeu, daca intelegeti ce vreau sa spun. Ar face orice pentru un os in plus, sunt atat de ieftine si previzibile incat nici nu trebuie sa te chinui sa intelegi aspectele care o ghideaza. Totul se invarte in jurul banilor. Si pentru ca nu au nici mintea si nici flerul pentru a-i produce, se folosesc de uneletele cu care le-a dotat natura. Nu fac asta pe ascuns, doar ca unele o acopera sub forma unei false iubiri, iar altele se vand la colt de strada si fac muie pe bonuri de masa.

O alta chestie cu care constat ca am avut dreptate e legata de data asta de oamenii simpli pe care-i vezi pe strada. Majoritatea se misca in lumea asta fara un obiectiv, fara ambitii inalte. Majoritatea vor sa aiba un apartament decent, o masina cat de cat, o gagica careia sa i-o traga de 3 ori pe saptamana, cateva vacante pe an, o slujba corporatista, si cam atat. Asta conduce la satisfactia de sine si la cascatul epidemic si viata anosta si simpla pe care majoritatea o duc. In fiecare dimineata vezi mii de oameni cum se misca catre serviciu, vezi mii de elevi care se misca spre scoala, vezi lumea invartindu-se ca un mecanism elvetian, dar majoritatea pieselor habar n-au ca fac parte doar dintr-un puzzle care n-o sa-i aduca vreodata in avantaj. Majoritatea doar servesc intereselor celor interesati, e o lume in care devenim sclavi timp de 30 de ani doar pentru a plati un acoperis deasupra capului.

Incet incet ma transform, m-am saturat de caldura, de praf, de transpiratia din tramvai, de contrastul enorm intre un aurolac care cauta in gunoaie langa un X6 pe care-l conduce o pitipoanca blonda de 20 de ani, care habar n-a avut o secunda ce inseamna greutatile vietii doar pentru ca arata bine si o suge cui trebuie.

Mi-am operat jumatate din personalitate, urmeaza si restul, atunci cand o sa-mi dau seama ca nimic nu merita. Pana atunci ma gasiti la nr de telefon 89-89-8999, tarif megasupertare pentru mine

O saptamana ordinara in continuare.

PS: Incet incet, blogul se apropie de suma exorbitanta de 10000 de vizitatori. Atunci probabil ca voi face o retrospectiva... totul depinde de cate beri o sa am langa mine.

Niciun comentariu: