luni, iulie 20, 2009

Unguri

Cred ca m-am nascut in cea mai de cacat tara din UE. Suntem departe rau de ceea ce inseamna civilizatie si asta e usor vizibil cand ajung dincolo. Chiar acum in week-end am fost la strand la vecinii nostri unguri, si evident nici nu se compara cu ceea ce putem gasi la noi. Pentru ca la noi nu se gaseste nimeni in stare sa faca o investitie gen, partea vestica a tarii isi petrece week-endurile la unguri. Pe strand e plin de romani, cam 3 sferturi din toti oamenii fiind de aceeasi origine ca si mine. Valuri, ciuperca, tobogane, curenti, jacuzzi, bulbuci, tot tacamul.

La strand, pe langa joaca din apa, mi-am dat seama ca femeile sunt naspa. Afara, pe strada toate sunt bunaciuni pe 10 cm de toc si cu tencuieli pe fatza, dar cu hainele jos, ude si nemachiate sunt penale rau. Sunca celulitica, sani minusculi sau prea pleostitzi, picioare prea subtiri, prea scurte, burtica, bubite de la epilatul inghinal, fund inexistent, tot frumosul dispare. Asa ca fratilor futaciosi, daca vedeti o femeie buna pe strada, nu mai sariti cu ochii pe ea, dezbracata arata in ultimul hal. Intr-adevar erau si cateva bunaciuni, dar prea putine comparativ cu restul femeilor. Cam asta e de fapt proportia. Pe strada, cam orice fata e atragatoare, dar dezbracate prea putine se ridica la nivelul asteptarilor. Daca as lua toate femeile pe care le gasesti in club intr-o seara si le-as duce la strand, cred ca nu as gasi 2-3 mai de Doamne-ajuta.


Referitor la tara de cacat in care m-am nascut, azi iar mi-am pus o intrebare cum numai mie imi vin. De ce cacatul miroase la fel ? Adica fie ca mananc peste, fie ca mananc salate toata ziua, tot asa pute. Ce procese au loc asa incat daca mananci lucruri frumos mirositoare ies numai mirosuri repulsive ?

Niciun comentariu: