joi, iulie 23, 2009

Retrospectiva

Da, am ajuns la cota 10000 de vizite, 200 de postari, si negru pe fundal la blog.

Ce s-a intamplat in scurta activitate ? Nervi, nervi varsati pe pitipoance, nervi varsati pe prieteni pe interes, nervi varsati pe ignoranti, nervi varsati pe soarta, etc. Nervii mi s-au risipit printre randuri anoste, si din ce in ce mai putin amuzante.

N-am avut motive de bucurie. N-am avut cum sa ma apuc sa scriu intr-o buna zi : bai luzărilor, sunt cul, sunt fericit, ma doare la pârţ de voi, imi inchid blogul ca sa nu mai aveti voi la ce sa va holbati ca vita la eclipsa.

Retrospectiva spune asa : Nu am inceput blogul de bine, nu l-am continuat de bine, nu l-am scris pentru ca as avea nevoie de atentie, ci doar pentru ca nu reusesc sa imi exprim toate gandurile verbal. Poate nu am invatat sa vorbesc, dar eu stiu ca uneori e mai bine sa te reprimi decat sa spargi o muie. Dar pe net pot sa sparg cate mui vreau, asa ca mi-am dat drumu`.

Am inceput nervos cu cate 2-3 postari pe zi, si dupa ce am epuizat din subiecte, m-am cam subtiat. E evident ca am nevoie de un concediu. Am trecut prin relatii, despartiri, distractie, dezamagire si disperare. Voi nu stiti astea dar eu cand recitesc articolele imi aduc aminte. Si nu uit de unde am plecat, prin ce am trecut si ce m-a adus aici.

Pitipoancele, brand inregistrat in Romania, mi-au ocupat cam 50% din postari. Am boala pe femei, am boala pe proaste si am boala pe curve.

Pana cand nu o sa patzesc ca hipsterul Chirila nu o sa ma opresc din scris. Intre timp ma relaxez cu o bere rece ca tot e vara, si oricum n-am chef de scris acum... doar de relaxat.



Dar fiti pe faza... inca nu ati vazut ceea ce am mai bun de dat. Partea interesanta va urma dupa mini-vacanta intelectuala care ma eclipseaza in ultimul timp

Niciun comentariu: