miercuri, iulie 22, 2009

Summer time

De cateva zile ma simt pleostit de soare, plictis si sictir. Mai am 21 de zile de concediu neplanificat, asa ca ma simt destul de stors de puteri, pentru ca majoritatea oamenilor normali ori au fost in concediu ori asteapta sa plece in viitorul apropiat. Eu nici nu am fost si nici nu astept sa plec. Si nici nu muncesc.

Stateam lungit pe pat intr-o zi si ma uitam la 2 muste cum se fut plictisite pe peretii mei. Fara rushine. Mi-am adus aminte ca asta e activitatea care impinge de la spate nu numai mustele, porbumbeii si cainii, dar si oamenii. Astfel, de exemplu, in spatele catedralei din Timisoara se petrec lucruri neortodoxe, ziua in amiaza mare (exista si un filmuletz). Fetele cum depasesc 14 ani se transforma in mici pitzipoance futacioase pregatite sa si-o ia la greu. Pe astea le vezi in mall cum isi expun marfa.

Am aflat ca vara e sezonul desperecherilor, si anume o gramada de fete sunt dezperecheate subit de iubitii lor. Si nici nu e de mirare cu toate pitipoancele care bantuie strazile semi-dezbracate si unse cu untdelemn de la bunica(marca inregistrata) pe picioare. Femeile se simt dezamagite ca barbatii nu sunt capabili sa pastreze o relatie, dar nu isi dau seama ca e tot din vina lor, pentru ca la atatea oferte pe piata nu ai cum sa stai agatat de cineva fara un motiv serios. Totul se bazeaza pe legile din marketing : cerere si oferta. Cererea e mai mica, oferta se mareste, asa ca e normal ceea ce se intampla.

Niciun comentariu: