sâmbătă, iulie 11, 2009

Bla bla bla

Merg în mașină și tot ce aud la radio sunt piese în engleza, fără mesaj, cu ritm de club. Peste noapte au apărut tot felul de artiști romanashi care baga la greu pe piese care te duc cu gândul la occident. Nu e ceea ce ma încântă pe mine pentru ca nu-mi place trendul asta de hauzeri, dar măcar facem pași mari spre muzica ascultabila și de străini (no offense, Cotabitza).

Îmi plac reclamele. Dar nu-mi place produsul. Ma pot uita la reclame interesante toata ziua, dar asta nu ma va convinge niciodată sa cumpăr un produs. Reclamele de pe TV sunt mai mult mini-filmulețe adresate publicului-țintă, menite sa-l transpună într-o lume paralele în care Sugus, de exemplu, îți da puteri supra naturale după ce o sugi, în care detergentul tău e naspa si scump, iar cea mai buna soluție vine de la tanti Viorica care a spălat haine toata viata la pensiune si are o bogata experiență, asa ca îți recomanda detergentul pentru aproape orice, chiar si pentru spume în cada. Pentru ca nea Matache știe ca dimineața merge un vin bun și rozmarin, parca asta o sa împingă sa-i cumpăr salamul. Ma uit amuzat de dragul artei, nu al produsului promovat.

Dar pe departe cele mai tari reclame sunt la bere.

Weekendul asta n-am chef de scris, vremea de-afara ma îndeamnă la somn, asa ca o sa fac sex mental cu piticii mei grași.

Niciun comentariu: