luni, iulie 27, 2009

Yes we can. Punct

Cica omul cat traieste invata. Invata sa mearga, sa vorbeasca, sa faca pipi singur, etc. Dar ca toata lucrurile pe care le poate face, chestia asta e optionala. Adica unii invata doar regulile de supravietuire, gen lasa ca are grija mama de mine ca eu sunt prea baiat sa ma injosesc muncind, sau gen cu cat gem mai tare si mimez mai multe orgasme, cu atat o sa-mi fie mai bine.

In ultimul an mi-am dat seama ca eu nu am avut nimic de invatat de la femei. Cel putin nimic care sa-mi foloseasca in viata. Am invatat ca majoritatea femeilor nu au un plan in viata, si daca ar incepe sa gandeasca putin ar insemna sa-si autodepaseasca conditia. Totul merge conform valului, si dupa ce termina o facultate, fetele vesele care se rup sambata prin cluburi, ca e moca, ajung sa serveasca cafeaua prin baruri sau sa schimbe lenjeria la un hotel. Sau ajung sa iasa in oras si sa stea capra cu oricine care pare cat de cat interesat, in speranta ca o va scoate din mediocritate. Eu obisnuit cu relatii serioase, de durata, am descoperit ca sunt femei care vor doar sa se futa sau care te schimba odata cu primul care vine si care are masina mai scumpa decat a ta. Fara sentimente, fara remuscari. Gen "what's love got to do with it ?". Plm, pentru mine are a face. Nu ma ma fut cu oricine.

In momentul despartirii, la toate le-am zis in ca de la mine au avut de invatat si ca o sa ma regrete. De mine o sa mai auda, dar eu de ele niciodata. Si am vazut ca am dreptate. Plm, cel mai tare e cand umbli dupa o femeie cateva saptamani, timp in care o cauti, o scoti in oras, o suni si nu raspunde, ii dai mesaj si nu raspunde. Te cauta peste cateva zile cand iti explica frumos ca a fost ocupata, etc. Vrajeala ieftina. Cel mai tare e ca atunci cand renunti si mergi mai departe, incepe sa fie disperata ca nu ii mai dai atentie si incepe sa te caute. Prea tarziu, draga. Eu ma atasez repede de persoane, dar daca mi se pune pata, te-am scos din schema. Pe mine ori ma vrei din prima, ori nu mai are sens.

Majoritatea pieselor de la radio sau din cluburi, au ca laitmotiv dragostea. Combinarea, indragostirea, despartirea, trauma si socul postdespartire, incercarea de impacare, recombinarea, reindragostirea, samd. Daca asculti altceva, ori esti roakar, ori esti cocalar manelist, ori esti hip-hoper. As vrea sa aud housareala pe versuri de rock, manelarie pe versuri care hip-hop, si alte combinatii din astea ciudate. Pentru nunti, botezuri si cumetrii cautati-ma pe nr meu de GPS, ca sa negociem pretul unei idei muzicale.

Ah, inca ceva. Nu m-am dat batut in cautarea unei fete care sa-mi schimbe parerea despre gen. Si am fost la Surduc in week-end.

Niciun comentariu: