luni, iulie 13, 2009

Just dance

In ultimul timp, am inceput sa frecventez cluburile in scopuri documentare. Asa ca daca o sa ma vedeti cu carnetelul luand notite, sa nu va speriati, eu sunt.

In cluburi, nimic spectaculos, totul e normal. Pizdaraie mare. Calci pe ea ca pe dude. O prima observatie din asemenea locuri e ca femeile au obiceiul si placerea de a merge noaptea prin club. Mai ales pitipoancele. Rasfatatele lu taticu se imbraca cu cele mai scurte fustite, rochite sau pantalonasi scurti, in scopul de a-si arata picioarele bronzate, lucioase si proaspat epilate. Le vezi in card ca gastele cum danseaza una cu cealalta incantate, mangaindu-se reciproc in lipsa de masculi. Apropo de asta, pe unde ma invart eu, cam bate vantul la capitolul masculi. In schimb e plin de pitzipoance care danseaza bete sau drogate, atat de bete sau drogate si excitate incat se freaca de bare, de pereti, isi ridica fustele, isi pipaie sanii, mai au putin si mimeaza sexul.

Femeile beau. Beau mai mult decat mine. In club mai ales. Numai chestii flambate, spirtoase, shot-uri dupa shot-uri. Apoi se apuca sa topaie ca apucatele. Miscarea preferata de dans a femeilor e leganatul sus-jos-sus-jos-sus-jos, din fund. Numai la sex nu te gandesti cand o privesti.

Ca urmare a vastei mele experiente, am ajuns la concluzia ca femeile care in club se rup pe muzica, danseaza ca apucatele fara o tactica, fara o miscare lenta din bazin, alea nu sunt bune la pat. Cand o privesti ti-o imaginezi calarind poneiul ca nebuna, facand sex pe marginea scaunului, din picioare, indoind patul de la jumate. Deja cand ajungi in pat cu ea te crezi cel mai tare ca ai adus-o in punctul asta dar eu am constatat cu dezamagire ca nu se intampla nimic. Lemn. Ca o vaca la monta, sta pe spate si schelaie incet. Focoasa din club se transforma in lemnul din pat.


Saptamana viitoare ma duc intr-o noua documentare.
Locatia : strict secreta. Meet you there !

Niciun comentariu: