vineri, martie 06, 2009

Gura care sparge pumnul

Subiecte de abordat. Poate o sa le detaliez vreodata

Gandirea si comportamentul colectiv reuseste si in anul 2009 ca sa subjuge majoritatea populatiei in interesele grupurilor care conduc lumea.

Vreau sa vad un SF. Un SF asa de tare incat sa cred ca lucrurile alea se pot intampla in realitate. Sa cred ca mintea bolnava a regizorului a avut un moment de clarviziune si a conceput o capodopera a uitarii, a cufundarii intr-o realitate alternativa, a evadarii din prezentul jegos.

Mereu mi-am dorit sa dau un backshot. Daca nu stii ce-i aia, da un google, ca sa te lamuresti.

Femeile gandesc ilogic si de aici nu stii la ce te poti astepta si ai impresia ca sunt fiinte complexe.

Orasul asta e o mizerie.

Eu nu exist in realitate.


ma bag la somn, bye natiune invizibila.

3 comentarii:

Anonim spunea...

a fost si o melodie la postarea asta, ai scos-o... :P

Uau ce subiecte ai...primul...e pur si simplu..lung, ca si idee. imi dau seama ce ai putea sa scri. Eu nu am niciun cuvant de zis...de fapt..care gandire si comportament colectiv? io vad in jurul meu ca fiecare trage pentru el si gandeste pentru el. Cred k e cazul sa imi schimb lentilele la ochelari...
Pentru al doilea subiect iti recomand sa mai vezi o data Wall-E . E SF, te duce in alta lume...e comic si relaxant.
Backshot...nu sunt curioasa. Daca inseamna ce cred eu, am de zis doar "câh!!". Si atat.
Femeile gandesc complex, nu ilogic. Sunt spontane, imprevizibile si asta le face unice, speciale, deosebite. Deci sunt complexe, nu par.
Orasul asta e o mizerie? dar ce zici de resita, rovinari, sau mai stiu eu ce alta zona uitata de lume...
si cea mai tare...tu nu existi in realitate? aici te inseli amarnic. Deschide ochii, pune mana pe plapuma, te-ai trezit si traiesti. in aceeasi realitate ca toti ceilalti.
Si eu multumesc ca existi in aceeasi realitate cu mine
>:D<

Anonim spunea...

ok, e si melodia . my bad

BGD spunea...

@KINDER BUENO : piesa e ca o concluzie la postare