joi, martie 05, 2009

Lucruri inutile la femei, partea 3

Partea I, aici(click link)
Partea II, aici(click link)

Subiectul de azi : cerceii


Aia din urechi. Cerceii sunt cel mai intalnit si cel mai inutil lucru pe care poti sa-l gasesti la o femeie. Cerceii definesc o femeie la fel de mult ca parul lung sau fusta, de exemplu.

Fizic nu le ajuta cu nimic. Nu le ajuta sa stea suspendate in copaci. Nu pot sa gaseasca nordul cu cerceii(nu ar putea sa gaseasca nordul nici cu busola/gps-ul). Cu cerceii nu pot sa asculte radio, civilizatiile extraterestre nu comunica cu ele prin intermediul cerceilor. Nu gasesc apa in desert, nu absorb radiatiile solare, nu pot sa detecteze radarul din trafic cu ei. Nu pot sa care nimic agatat de cerceii toarta. Singura utilitate? Urechilor mari, de elefant le trebuie cercei mari ca sa distraga atentia de la ceea ce e cu adevarat important.

Cu toatea astea toate trebuie sa aiba cercei, de diferite forme, de diferite marimi, de diferite materiale, cercei de seara, cercei de zi, cercei pentru micul dejun, pentru cina, cercei pentru club, cercei pentru sex, etc. Mintea lor feminina trebuie sa asorteze urechea cu pantoful si unghiutele. Se asteapta sa iti dai seama cand si-a cumparat o pereche de cercei noi si se lauda cu cerceii intre ele.

Pe vremuri ajuta la deosebirea femeilor de barbati, pentru ca nepieptanata, neepilata, nemachiata, fara tocuri, unghii, ruj si alte prostii, o femeie e jalnica si putea fi deseori confundata cu un barbat daca n-ar fi fost fusta sau cerceii.
In zilele noastre cerceii au conotatie sexuala, ca orice alt lucru feminin dealtfel. Practic ele cred ca niste cercei mai deosebiti le ajuta sa ajunga mai repede in pat.

Efectul lor asupra mea? Nu ma intereseaza ce cercei ai cand incerc sa te agat. Nu m-ar deranja totusi un piercing in limba, in sfarc, buric sau mai jos...

Cineva sa o omoare pe tanti din filmuletz:


3 comentarii:

Anonim spunea...

Mi-am cumparat o pereche de cercei asa faini la inceputul lui februarie...ioai, ce imi plac.
De ce imi plac? pentru ca fac parte din ceea ce sunt eu: ii port tocmai ca sa ma deosebesc de restul banalilor care nu poarta cercei ca ai mei. Imi plac pentru ca parca si parul sta mai drept cand se vad cerceii respectivi in ureche. Pentru ca ma fac sa arat bine, pentru ca imi place de mine cand ii port. Si nu sunt narcisista, pur si simplu am invatat ca trebuie sa ma plac pe mine ca sa pot sa plac si pe altii.
Plus de asta, nu au absolut nicio legatura cu faptul ca m-as putea gandi sa ajung mai repede in patul cuiva...
Generalizezi, da ce obicei. Parerea mea e ca cerceii sunt un lucru mai inutil la baieti decat la fete...

Anonim spunea...

Ca de obicei* era mai sus :">

BGD spunea...

@KINDER BUENO: e o problema de perspectiva...din punctul meu de vedere, cerceii te fac mai grea cu 2 grame, si astfel raportul de greutate creier/corp se diminueaza si mai mult, dar asta e doar parerea mea, si nu ti-e dedicata, e dedicata tuturor femeilor care isi atarna talange sau cercurile de la audi in urechi