duminică, martie 08, 2009

O zi din viatza lui Gusti.

Motto: Toate isi au vremea lor si fiecare lucru de sub ceruri isi are ceasul lui


Forgotten hopes

Gusti e prietenul meu imaginar, piticul care imi sopteste sa tin in picioare un bloguletz micutz care e pe moarte...

Gusti se trezește în fiecare dimineață deodată cu mine. Când îmi suna telefonul, el îl oprește. Când vreau sa ma ridic din pat, el îmi închide pleoapele și ma împinge la loc. Gusti se lupta cu mine sa rămân, eu ma lupt cu Gusti sa ma ridic. Când eu aleg țoalele pe care sa le îmbrac, Gusti îmi arata numai haine naspa. Cat timp eu ma spăl pe dinți, el folosește WC-ul. Când eu vreau sa-mi aranjez freza cât mai bine, Gusti e ocupat sa mi-o aranjeze cat mai naspa. Ma încalț și Gusti îmi înnoadă șireturile. Merg pe strada și Gusti îmi pune piedica. Ajung la lucru și îmi dau seama ca Gusti mi-a mutat cartela de acces în cealaltă geaca. Îmi vine sa-l omor...

Vreau sa muncesc și Gusti îmi închide ochii de oboseala. Vreau sa scriu un document pentru lucru și Gusti ma trage de urechi și ma îmbârliga sa bag pe blog un subiect cu pitipoance.

Ies in oras, caut si eu o felina de agatzat si Gusti imi arata pitipoance. Ies a doua zi cu pitipoanca care mi-a aratat-o Gusti si ma goleste in portofel. O aduc acasa si realizez ca Gusti mi-a ascuns prezervativele doar ca sa ma facă de ras. Cu măciuca tzapana, îmi vine sa-l OMOR !!!

Gusti e elementul negativ din viata mea, ala care imi arata ca viata e neagra desi eu incerc sa o vad roz. Gusti se joaca cu sentimentele mele, Gusti imi indeparteaza prietenii si iubitele. Gusti vrea sa devina cel mai important lucru din viata mea.

Acum o luna jumate am hotărât ca trebuie sa scap de el. Am început sa-l fac poshta pe net, sa-l expun în toata splendoarea lui, sa-l măscăresc public. E înverșunat si deocamdată nu cedează, încearcă sa-mi facă viata și mai grea.

Ehe, Gusti, nu cedezi tu, nu cedez nici eu... TE OMOR FRAIERE !!!

4 comentarii:

Anonim spunea...

;))...excelent!!!!M-ai amuzat azi cu Gusti al tau

BGD spunea...

@UNA: deși nu sunt clovn, ma simt mai bine când amuz decât când întristez

ps: azi sunt mai sensibil și ți-am răspuns frumos

Anonim spunea...

Te cunosc si stiu ca nu esti clown.Chiar daca in conceptiile tale despre iubire si viatza fara fericire nu te sustin.Asta chiar mi-a placut a avut un ton mai vesel, mai destins.:)

BGD spunea...

una, nu ma cunosti, nu am conceptii de viata fara iubire sau fericire, ar trebui sa fiu nebun sa vreau asa ceva