miercuri, martie 25, 2009

Oribil

Exista oameni urati pe lume. Da!! Chiar exista oameni urati. Si ei sti u asta

Un urat stie mereu ca e urat. Stie ca moaca lui provoaca cosmaruri, stie ca privirea lui tampa nu face ca persoanele de sex opus sa pice ca avioanele in patul lui, stie ca mirosul lui indeparteaza chiar si mustele. Nu e cazul sa descriu ce inseamna urat, normal toata lumea stie ca o persoana urata e cea care nu are un aspect placut, o persoana dupa care n-ai intoarce capul pe strada niciodata.

Caracterul uratilor e cel mai important. De cele mai multe ori o persoana urata nu e proasta. Adica oricum Dumnezeu l-a lasat hidos, nu avea sens sa-l faca si prost. Stie ca e urat si uraste asta, ii uraste pe cei frumosi. Incearca sa compenseze uratenia prin inteligenta. O persoana urata e parsiva. Anii intregi de umilinte din generala, liceu si facultate, cand era catalogat drept tocilarul/tocilara clasei, era batut in fiecare zi, i se furau banii de pachet, i se dadeau castane in timpul orelor fiindca era singurul care nu chiulea cu toata clasa la biologie, si-au pus amprenta adanc asupra caracterului sau. A adunat rautate in toti acesti ani, lucru care l-a schimbat pentru totdeauna. Fiind urat, n-a avut prieteni niciodata. Iubita, nici atat. Un motiv in plus pentru a uri pe toata lumea. Fiind o persoana inteligenta, dar rea si parsiva, uratul e un animal periculos. Pentru ca uraste pe toata lumea si pentru ca nu stie ce inseamna prieten, nu se va da in spate de la nimic pentru a deveni stapanul frumosilor. Vrea sa-i ingenuncheze, sa-i picure cu lumanarea, sa le distruga imaginea frumoasa printr-o viata mizerabila, asa cum a avut si el in copilarie.

Ajunsi la varsta maturitatii, uratii au inceput sa-si faca prieteni. Tot urati, bineinteles. Urati si cu mult ura fatza de cei mai frumosi. Sunt uniti de un scop comun: sa triumfe asupra celor frumosi si doriti. Stau si planuiesc dulcea razbunare. Momentul cand lumea isi va apleca capul in fata lor, a uratilor, le va recunoaste meritele, le va pupa talpile jegoase. Asta viseaza un urat in fiecare noapte. Visul ii e spulberat in fiecare dimineata cand se priveste in oglinda. Pentru ca oricat s-ar chinui un urat nu poate sa scape de imaginea lui. Probabil Dumnezeu a avut un motiv cand l-a lasat urat.

Mie imi sunt simpatici uratii. Asta pentru ca pe mine nu ma ating. Imi sunt simpatici cand ii vad cum sunt frustrati de statutul lor. II vezi in jurul tau la tot pasul. E ala care n-a reusit sa agate nimic intr-o seara in club desi tu ai plecat cu un ciorchine de nr de telefoane. E aia care a stat toata noaptea sorbind din cocktail dar nimeni n-a chemat-o la dans probabil pentru ca n-ar fi putut sa o cuprinda cu mainile amandoua. E ala care vrea sa para inteligent, vorbeste pompos, e frustrat pe tot ce-l inconjoara si uraste pe toata lumea. E ala arogant si cu nasul pe sus, dar e mai stramb ca o coasa. E ala care atunci cand rade zici ca-si inghite voma. E aia care vorbeste mult si prost incercand sa para inteligenta si agreabila. E aia care uraste pitipoancele. E ala care are matreata mai mult ca Alba-ca-Zapada.

Hidosenia fetei lor se transmite si caracterului. Oricat mi-ar fi de simpatici, eu cred ca uratii sunt manifestarea raului. Nimic nu ma enerveaza mai tare decat un urat arogant, razbunator, care planuieste momentul cand EL, uratul, va avea putere asupra mea.

Dream on, fraiere, tot ce-mi poti provoca e un zambet sec si o zgarietura pe retina si timpane.

16 comentarii:

Anonim spunea...

de acooordd!!!!In sfarsit un articol in care sunt in totalitate de acord cu tine.Si am mai invatzat ca oamenii cocosati(apropo de defecte fizice) isi tin rautatzile in cocoasa:)).Pe drept vorbind, uratii au si un caracter ca atare;), iar rautatea lor e insemnata.

BGD spunea...

una, go back to work, lasa blogurile :)

Anonim spunea...

incredibil...ori tu nu ai niciun prieten/prietena urat/urata,ori tu nu ai prieteni..ori postul asta e o tampenie.scuza-ma dar nu e nimic aiurea sau in neregula cu uratii si unii din ei au un caracter mult mai frumos decat ar putea sa aiba unii care se cred printi..fiecare are prieteni urati si frumosi,prieteni pe care i-a ales dupa alte principii,pt ca nu mai suntem la gradinita..io cred ca TU ai o problema si vad din comentariul anterior ca nu esti singurul..ia mai lasati egoismul la o parte si nu va mai supraestimati atat..

BGD spunea...

@asdkjasia : eu am o problema cu uratii care au caracter odios... nimic nu se compara cu ei, au un caracter dupa masura infatisarii.

cat despre caracterul tau, draga asdkjasia, e clar

Anonim spunea...

caracterul meu...nush ce sa zic..cert e ca ma cheama din trei litere..

BGD spunea...

si ce cauti pe aici? blogul asta e interzis persoanelor sub 4 litere. du-te la culcare.

Anonim spunea...

ok. inteleg ca un urat te a suparat rau , dar asta nu inseamna ca trebuie sa generalizezi . traim intr o lume atat de complexa incat avem tot felul de personaje care mai de care mai dubioase: frumosul care se crede urat.
uratul care se crede print
uratu prost(asta e un de cele mai multe ori un manelist sau o pitipoanca)
uratul din accident
frumosul neingrijit
si da evident uratul malefic de care spui tu :)
sustin cu tarie ca si ideea in sine de 'urat'e relativa. acelasi 'broscoi urat' , poate foarte bine sa fie 'printul' cuiva .

BGD spunea...

@ano: si tu in care categorie din cele enumerate de tine te incadrezi?

Anonim spunea...

sunt complet de acord cu asdkjasia. e o porcarie ceea ce ai scris aici. eu nu cred ca daca esti urat nu poti sa ai un caracter frumos care sa te ajute sa ai o gramada de prieteni. la urma urmei prietenii nu ti-i alegi dupa frumusete ca doar nu te futi cu ei. si fiecare e frumos in felul lui si in functie de persoana care il priveste. jenibil ce ai scris.
felicitari asdkjasia pentru coment

BGD spunea...

Micuțule print urat, cu tot respectul cuvenit majestății dvs, credeți ca nu știu ca sunt jenibil? In ochii majestății dvs, toata lumea e jenibila...totuși am un atu fata de restul: nu ma împiedic de toți licuricii. pusi dulce

Anonim spunea...

mie mi se pare destul de evident ca ceea ce ai scris nu e ceea ce gandesti,pentru ca esti destul de/prea inteligent sa crezi ceea ce ai debitat..io am mai mult impresia ca vrei sa vezi daca cineva chiar e de acord cu tampenia asta de post...sau poate ai vrut sa descrii o anumita categorie de oameni si ai generalizat prea tare..oricum ar fi tot nu-mi place..de fapt asta e greseala ta cea mai frecventa,generalizezi prea mult si din cauza asta se intampla ca de multe ori viata ta reala sa iti contrazica anumite parti din blog...ar fi ceva daca ai incepe sa descrii exceptii,nu reguli...p.s. multumesc domnule print,mi-ai completat putin ideea

una spunea...

:=))))))))))....Haaa-haaaa-haahahahaha!!!!
,,Micuțule print urat, cu tot respectul cuvenit majestății dvs, credeți ca nu știu ca sunt jenibil? In ochii majestății dvs, toata lumea e jenibila...totuși am un atu fata de restul: nu ma împiedic de toți licuricii. pusi dulce,,...Muahhaaa-hahahaha...mooor de rassss.Esti tareeee.Mai fratilor, ca sunteti urati sau frumosi nu mai conteaza, dar sunteti,,dragalasi ''ca va agitati atata, iar TU BGD, ai niste replici de coma...de unde-ti vin GOD?!!!

PS:mai scrie articole din astea cu pro si contra:D, nu de alta da-mi plac cititorii tai cum se dau cap in cap...poate ies niste cucuie ceva.

Gigi cel Frumos spunea...

Hai sa fim seriosi. Orice om e frumos in felu lui. Trebuie doar sa vrei sa il descoperi. Ce treaba are frumusetea cu bunatatea si caracterul? Sunt cazuri in care oamenii frumosi au un caracter de rahat. Se cred zei pe pamant.

P.S am impresia ca oamenii cu parul rosu au cel mai urat caracter. :D Poate doar mi se pare mie.

BGD spunea...

@una: eu stiu ca ai orgasme intelectuale cand ma citesti, dar dupa cum bine ma stii...nu sunt chiar asa de tare

@gigi: frumosule, nu ai auzit ca de omul span si de cel rosh`, trebuie sa te feresti?

AcelasiPrint spunea...

din cate imi amintesc, te plangeai in niste posturi anterioare ca tu nu prea ai niciun prieten adevarat. acum te las sa tragi singur concluziile "frumusete".
cu placere asdkjasia

BGD spunea...

wow...asta tinde sa devina devina cea mai comentata postare. Evident am ranit o gramada de sentimente aici, si poate o gramada dintre frustrati s-au regasit in cuvintele mele, desi n-am dat explicit nici un nume.

@printz-micutz: daca nu am prieteni adevarati nu e din cauza blogului asta, in realitate eu sunt altfel. Nu am prieteni adevarati pentru ca nu merit un prieten adevarat, si stiu asta

Cat despre una si asdkjasia... ambele sunt fete si au avut de-a face cu mine la un moment dat, mai mult sau mai putin. Una dintre ele si-a gasit consolarea in bratele altuia, cealalta inca mai cauta. De aici si diferenta enorma de atitudine.

Cius