miercuri, martie 11, 2009

Just do it ......jump already



Pac pac, din moment ce nu am mai scris de cateva zile, probabil ca era cazul sa bag o postare noua. Sunt ocupat, sunt plecat 11 ore pe zi, si practic nici nu am vrut sa zic nimic nou...am vrut ca postarea anterioara sa ramana un timp.

O noua zi, acelasi rahat e vorba mea de duh din ultimul timp, ceea ce inseamna ca m-am saturat de viata mea actuala. Se spune ca fara schimbare nu exista progres, asa ca pentru a progresa, si din moment ce nu imi mai place viata actuala, ar trebui sa schimb ceva, nu? Am stat, m-am gandit la lucrurile pe care as putea sa le schimb. Nu am ajuns la nici o concluzie acceptabila cel putin pentru moment

Lumea are probleme. Nu cu capul ca alea sunt evidente....lumea are probleme cu viata. Acum cand ajung la o varsta la care incepe sa se faca simtita apasarea vietii si a responsabilitatilor, acum incep sa constate ce presupune viata si reusita in viata(acum e un termen relativ, depinde foarte mult de perspectiva, pentru unii acum inseamna 15 ani, pentru altii 35). Ideea e ca toti ajung la acum, mai devreme sau mai tarziu.
Nimeni nu-i suporta pe aia care ajung la acel moment mai tarziu, ii privesc cu invidie ca au mereu tot ce si-au dorit si ca datorita parintilor/bunicilor/extraterestrilor/sponsorilor, au tot ce le trebuie fara sa faca nimic. "uite si la ala, are 30 de ani, sta cu prietena si ii face ma-sa de mancare, ii spala ma-sa hainele. nu are serviciu, sta si se scarpina in cur toata ziua". Bai eu nu sunt invidios pe ei, pe cuvant. Mie imi pare bine ca am fost nevoit de mic sa stiu valoarea banului, muncesc ca orbul, dar intr-un final stiu ca asta o sa dea roade. Trebuie, nimeni nu s-a trezit bogat, toti au muncit, mai putin hotii...dar riscul de a trai in spatele gratiilor e prea mare si eventualele castiguri nu ma atrag

Lumea are probleme in familie de exemplu. Vezi lume trista, lume care vine sa ceara un sfat, lume daramata psihic. La toti incerc sa le spun ceea ce fac eu pentru a supravietui. Asta nu inseamna neaparat ca o sa mearga si in cazul lor, dar e mai bine sa vada ca cineva are probeleme si mai mari decat ale lor, poate asa o sa sa se ambitioneze sa depaseasca momentele grele.

Lumea are probleme cu capul...pitipoancele mai ales. Pentru ele totul se invarte in jurul genitalelor. Au sexul potrivit, au tot ce vor. E o problema de abordare. Ele stiu ca un barbat vrea sa le arda, si de aici pleaca mereu cu un avantaj psihologic. E ca un joc intre vanator si prada. Prada se transforma in vanator pentru ca are puterea de a-l selecta pe cel care mai tarziu ii va cadea in plasa. Urasc avantajul asta psihologic, e ca si cum ar juca DOTA cu coduri. Eu ma chinui sa cuceresc castelul iar ea, cand i se pune pata, baga codul si-si mai toarna 5 turete pe latura pe care atac eu, dar isi deschide flancul pe unde ataca cocalarul cu BMW la scara. Din sictireala, ii poate pune sa se lupte intre ei pana crapa, la portile castelului, doar asa de amuzament.

O femeie are nevoie de cel putin 2 barbati odata. Ala care o plimba de mana si care ii cumpara flori, ala care e langa ea cand ii e greu, ala care ii face cadouri scumpe si sta cu gura cascata la orice poveste de adormit fraierii ii toarna ea. Si mai e celalalt, ala care o trateaza ca pe un gunoi, ala care o jigneste si o lasa sa astepte in ploaie, ala care o suna la 2 noaptea si o cheama sa-i faca clatite, dupa care i-o trage si o trimite acasa cu taxiul. La atacul asta al printesei cu castel si coduri, celalalt are megacodul, ala care anuleaza orice, are portita lui prin care ajunge mereu sub fusta domnisoarei.

Hai gata ca ma culc, las gandurile rele pe maine...bye natiune invizibila.

2 comentarii:

Anonim spunea...

tu in care dintre cele doua tipuri de barbati te incadrezi?

BGD spunea...

cu parere de rau iti spun, cred ca mai mult ma incadrez in prima categorie... nu mi-a placut niciodata sa-mi bat joc intentionat de o persoana, indiferent de sex