duminică, martie 22, 2009

Vis urat




Cum dai cu ochiu pe geam te orbeşte o lumina puternica,vezi blocuri lucitoare, mugurei si ciucurei pe la pomişori. Cupluri fericite se plimba prin parcuri, copii se dau cu rolele, cu skateboard-ul. Îmi plac fetele pe role. Îmi plac pentru ca stau puţin aplecate in fatza pentru a putea merge, si astfel fundul li se încordează mai tare ca botul de pitipoanca, plus ca poziţia asta mă duce cu implicit cu gândul la sex.

Lumea e fericita, zâmbitoare, parca toate problemele se risipesc in soarele care desenează zâmbete tâmpe pe fetzele celor pentru care anotimpurile mai înseamnă ceva. Pitipoancele stau cu gândul la destrăbălarea de vara, din club, la bazin, pe strada in haine putinţe si decoltee adânci. Abia se asteapta vara, pentru fitze, ochelari de soare, mare, plaja, etc. Asta e siungura voastră preocupare ?!? Permiteţi-mi sa merg sa vărs după coltz.

Am avut un vis. O viziune mai degrabă. Imaginaţi-va cum mergi într-o seara in Heaven, si aduni frumos toate pitipoancele care au orgasm la bemveuri si cocktailuri, le iei de pe boxa, asa bete, euforice, dezbracate, cu botul roz, fără chiloţi sau cum o mai fi moda acum si le duci dimineata la SAPA. Da, la sapa, pentru ca vine primăvara si ogoarele trebuiesc muncite. Sa vezi o ceata de pitipoance cum dau cu sapa si cum aduna buruieni. Cum se duc sa hraneasca porcii sau vacile. Asta e viziunea mea. Daca suntem mai multi poate o sa reuşesc sa imi duc planul diabolic la capat.

Ma mai sustine cineva? Numai impreuna putem reusi :))

UPDATE: O piesa marfa rau, enjoy !

Un comentariu:

Patrascoiu Mihai spunea...

Mai BGD(ca sa nu te demasc in fata lumii :p) eu am impresia ca tu ai furat de la mine replica "Numai impreuna putem reusi" de pe grup :p ... glumesc ... iar referitor la asta cam asa este, doar "impreuna", cuvantul asta de "impreuna" este important se pare pe lumea asta, de unul singur merge foarte greu ... atat, nu mai scriu pt. ca scri tu si pt. mine si pt. toata lumea :) hai sa mai mergem si noi naiba la o bere de dragul vremurilor de alta data :) poate-l coRUPEM si pe faimosul Poe :) dc nu o bere macar o cafea :D
A.R.